torstai 17. tammikuuta 2019

Kohti keveämpää lankavarastoa: Lankalaihis 2019



On aika ottaa itseään niskasta kiinni ja tästä se taas lähtee! Nimittäin lankalaihis 2019! Viime vuonna pidin välivuoden lankalaihistelusta ja sen tosiaan huomaa! Homma on lähtenyt aivan lapasesta! Vuosi sitten edellisen lankalaihiksen päätyttyä lopputilanne oli päälle 11kiloa. 
Vuotta myöhemmin eli nyt lähtötilanne on tittidiiiii: 33kiloa ja 836 grammaa! Mitä ihmettä on tapahtunut vuodessa?!? Mistä nämä kaikki ihanat pehmoiset lankakerät on tuonne lankavarastoihini pesineet?!? Ikävä kyllä joudun ehkä myöntämään että syy on minun! "Hei! Olen Laura ja olen lankaholisti." 

Liityin facebookin lankalaihis ryhmään ja huomasin kuitenkin ettei tilanteeni aivan täysin toivoton ole. Osalla näytti olevan lankaa päälle 100kiloa ja siihenhän minulla on vielä matkaa.. Tosin jos nyt jätän lankalaihistelun välistä ja varastoni kolminkertaistuu tänäkin vuonna niin olen jo aikasta lähellä :D

Lankojen punnitseminen oli aikamoinen urakka. Aina kun luulin että nyt kaikki on punnittu niin eiköhän taas tupsahtanut jostain lankanyssykkä! Loputon suo! 


Viime vuonna neuloin niin vähän että lähden liikkeelle varovasti ja otan tavoitteeksi pienentää lankavarastoni alle 30kiloon eli melkein neljä kiloa.. kuulostaa vähältä mutta kyllä siihenkin saa ihan kiitettävästi puikkoja kilkutella. Ja vaatii varmaan aikalailla enemmänkin kuin nelisen kiloa näillä lankahamstraustottumuksilla :D Katsotaan kuin käy! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti