perjantai 9. joulukuuta 2016

Sydämelliset Marras-sukat


Facebookin ihmeellisestä maailmasta bongasin lokakuun lopussa jälleen uuden sukkaprojektin vaikkei miun pitäny enää yhteenkään tämmöiseen hullutukseen lähteä mukaan ennen joulua!!!!! Miehellänikin aina naurattaa kun suustani singahtaa lause "miun ei kyllä enää pitäny mutta löysin aivan mahtavan neulehomman facesta/blogista..." Juuuu olen heikkopeikko! No asiaan..
Kyseessä oli siis Marrassukat jossa marraskuun aikana piti neuloa sukat joissa käytettiin vain ja ainoastaan mustaa, valkoista ja turkoosia. Sukissa piti myös näkyä tietty pintaneule jonka lätkäisin heti varteen, omavalintainen kirjoneulekuvio sekä sileää. Resorit, kantapäät ja kavennukset sai tehdä itse valitsemallaan tavalla. Kun olin saanut sukat valmiiksi niin hups en löytänyt enää koko sukkaryhmää vaikkei marraskuu ollut vielä edes ohi! Olin ihan vähän närkästynyt kun en päässyt esittelemään näitä ihanuuksia kanssaneulojille! :D

Samoihin aikoihin kun tämän pienen haasteen facebookista löysin, pudotti työkaverini pienen pommin että hän siirtyy kohti uusia haasteita joulukuun alussa ja koska olin ajatellut hänelle villasukat jouluksi niin näistä marrassukista tulikin sitten hänen joulu-/läksiäissukat.. <3 Sukkien kaikki langat ovat 7veljestä ja sukat on neulottu nelosen puikoilla. Sydänkuvion olin tallentanut itselleni jostain internetin ihmeellisestä maailmasta ja loput sävelsin itse. Laitoin kekeneräisestä työstä kuvan facebookiin ja kyselin että minkähänlaisen kärjen tekisin sukkiin ja jäin odottamaan haukkaako työkaverini syötin. Muiden vastaukset olivat selkeitä; kokonaan turkoosi tai vaihda ihan kärjessä valkoiseen tai mustaan, mutta jotta homma ei olisi käynyt liian helpoksi, juuri tämä työkaverini jonka mielipiteellä olisi oikeasti eniten väliä, päätti vastata että valkoista ja turkoosia sikinsokin.. Ööööö.. Aijaa.. Niin että miten? :D No tilanne vaati monenmonta ruutupaperia, kääntämistä ja vääntämistä mutta tällaiset niistä sitten tuli! Ja olen kyllä tyytyväinen lopputulokseen niinkuin vastaanottajakin tuntui olevan. Ensimmäinen kommentti oli "Mää sain ne! Mulla ei oo koskaan ollu näin kauniita sukkia!" Viimeistään siinä vaiheessa tiesin että sukat meni ihan oikialle henkilölle <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti