perjantai 1. tammikuuta 2016

Uusi vuosi, uudet kujeet

 


Jo pidemmän aikaa olen pyöritellyt mielessäni ajatusta oman blogin aloittamisesta mutta aina se on jostain syystä jäänyt tekemättä. Kuten sanoin, uusi vuosi,uudet kujeet ja tästä se sitten lähtee!:)

Kerrotaanpas ensin kuka ihme täällä oikein kirjoittelee. Eli Laura täällä hei :D olen pian kolmekymppinen nainen (huh!). Alkujaan olen pohjoisen tyttöjä ja jos en ihan kauheasti valehtele niin muutin Ouluun (eihän tämäkään kovin etelässä ole :D) 8 vuotta sitten (apua ei siitä voi olla niin kauan?!?) työn ja rakkauden perässä. Sekä työpaikka että rakkauden kohde on vaihtunut matkan varrella mutta täällä sitä edelleen ollaan :D Tällä hetkellä työskentelen lastenhoitajana eli ammattileikkijänä aivan loistavassa päiväkodissa aivan loistavien työkavereiden kanssa ja minulla on ihuna mies jonka kanssa minulla on aivan mahtava kolme vuotias hulivili poika jolla tuntuu olevan virtaa vaikka muille jakaa. No okei, ei se elämä aina ruusuilla tanssimista ole mutta en vaihtais tätä silti mihinkään <3 

Kun päivän työt on saatu hoidettua ja lapsukainen unille niin alkaa minun oma-aika jolloin väkertelen milloin mitäkin inspiksen mukaan. Välillä innostaa kutominen tai neulominen tai miksi kukanenkin haluaa sitä kutsua, välillä virkkaaminen, askartelu ja välillä korujen tekeminen. Välillä innostaa kaikki yhtäaikaa ja välillä ei vaan innosta! :D Vauhti ei siis päätä huimaa koska aikaa on rajallisesti mutta aina pitää olla jotain pientä työn alla (usein on kyllä niin monta juttua työn alla että se jos mikä huimaa päätä :D) Mutta hitaasti hyvä tulee ja timantit syntyvät paineessa vaimitensoli ;D 

Miksi sitten halusin aloittaa oman blogin? 
No nyt täytyy sanoa että en tiiä! Joku ihme päähänpinttymä :D ehkä halusin jonnekin jakaa käsityö- ja väkertelyinnostustani kun ei nämä minun miehet siitä oikein mitään tajua eikä niillä taida pahemmin kyllä kiinnostaakaan :D ja eiköhän tänne tule päiviteltyä ihan muutenkin kaikenmoisia kuulumisia oman päänsisäisen kaaoksen hallitsemiseksi. Ja jos tämä jollekin tuo iloa elämään niin hienoa :D 


                    Hyvää alkanutta vuotta 2016! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti